آخرین اخبار
کد مطلب: 125931
فرماندار لردگان:
خطري سد گنج را تهديد نمي‌کند/ جاده دسترسي 8 روستاي بارز و شوارز مسدود است
تاریخ انتشار : 1398/01/18 10:47:31
نمایش : 990
فرماندار لردگان گفت: وضعيت سد گنج در حال حاضر مطلوب است و خطري اين شهرستان را تهديد نمي‌کند؛ همچنين يک‌دستگاه کف‌کش جهت تخليه آب در محل سد مستقر است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ برهان حسين‌پور آقايي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص وضعيت شهرستان لردگان در بارش‌هاي اخير و موج سوم بارش‌ها، گفت: وضعيت سد گنج در حال حاضر مطلوب است و خطري اين شهرستان را تهديد نمي‌کند؛ همچنين يک‌دستگاه کف‌کش 15 اينچي جهت تخليه آب در محل سد مستقر است.

فرماندار لردگان با بيان اينکه در 48 ساعت گذشته حدود 30 ميلي‌متر بارندگي در ايستگاه لردگان به ثبت رسيده است، عنوان کرد: تعدادي از ساکنان روستاهاي در پايين دست سد گنج که در معرض خطر بودند به محل زندگي خود بازگشتند و مابقي ساکنان که منازل آن‌ها هم‌چنان در معرض خطر بود در مدارس، مساجد و مناطق امن اسکان دارند.

وي از تخريپ دو پُل در منطقه رودشت لردگان در بارندگي‌هاي گذشته خبر داد و اظهار کرد: به‌علت بالا بودن حجم آب امکان ترميم پل نفررو روستاي فاج و عين کک پشتکوه در منطقه رودشت وجود ندارد و براي دسترسي ساکنان اين روستاها جاده جايگزين براي رفت و آمد معرفي شده است.

حسين‌پور با اشاره به اينکه جاده دسترسي هشت روستاي منطقه بارز و شوارز در لردگان به‌علت خطر ريزش مسدود شده است، خاطرنشان کرد: جاده جايگزين براي دسترسي به اين روستاها جاده کارون 4 و دهدز به خوزستان است.

وي در پايان با بيان اينکه سه روستاي حسين‌آباد، دهنو ميلاس و شش بَره در موج اول بارش‌ها دچار خسارت شده‌اند، ادامه داد: جهت بررسي وضعيت روستاها و نحوه امدادرساني با بخشدار بخش مرکزي رودشت عازم اين روستاها هستيم.

انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس